2016. június 11., szombat

Halloumi Burger

Penteken, az Europa Bajnokasag (UEFA EURO 2016) elso estejen, mi mas is lehetne a vacsora, mint: BURGER. Ez alkalommal viszont fel akartam dobni a menut, mert egy (hazi) hamburger utan meg altalaban ennek egy kicsit, de masfel burgernyi marha hus nekem sok. A vega hamburgereket szeretem, a hal burgert, ha az nevezheto annak, vagy a falafel burgert. Amit meg sosem ettem korabban, az a grillezet halloumi sajttal keszult valtozat. Szoval valtozatossag kedveert nem csak hagyomanyos marha burger volt, hanem veggie burger is. Ahogy emlitettem is, ne nem Bogar kedveert, de neki is nagyon izlett. Eloetelkent elfeleztunk egy halloumi burgert, aztan jott a marha burger. Egyaltalan nem zsiros vagy nehez ez a sajt, de meg is friss, ledus (konkretan elaztatta a zsemlet; szerintem meg grillezhettem volna). Nincs olyan markans ize, mint a marhanak, s allagra is lagyabb, de nem is jellegtelen, s jo kis massziv, ruganyos a texturaja. Grillezeskor zold fuszerekkel, chili porral es borssal fuszereztem, de legkozelebb jobban megporsentem majd.
Kicsi magos csaszar zsomle volt az alap, egy-egy fele mustarral illetve ketchuppal megkenve. A mustaros felre kerult a grillezett halloumi sajt, kivalo lengyel csalamade (jobbara uborkabol, s egy keves repa, kaposzta, paprika keverekebol), karika paradicsom, salata level, majd a tetejere a ketchupos zsomle teto. A marha husos is ugyanigy allt ossze. A hagymarol itt mostr nem nyitnek vitat. Isteni, es magam is imadom, foleg a lilat, de egesz egyszeruen konnyebb megemeszteni anelkul. Szomnoru, de igy van.
Sajnos nem volt idonk lefotozni, igy egy gyerekrajz alljon itt mementoul. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése