2010. május 15., szombat

puncs


Készítettem puncsszeletet/kockát/süteményt/tetszőlegest, ami talán még az anyukámnak is ízlene. Ő nem szereti az ilyen süteményt mert:
1. rózsaszín
2. maradékból készül
3. rumos
No, az enyém nem lett rózsaszín, mert nem akartam édes, színes mázzal borítani. Étcsokival vontam be. Nem maradékból készítettem, hanem babapiskótából. Hát igen, a rum. Azt nem kerültem ki, mert attól lesz puncs, és én azt nagyon tudom szeretni... néha... és ha finom. Rumaromát tettem bele, mert azzal az "igazi" ez a fajta sütemény.
Sütöttem egy piskótát, amit megtöltöttem babapiskóta, vaj, lekvár, kakópor, mazsola, dió és rumaroma keverékével. A tetejét olvasztott étcsokival vontam be. Most a hűtőben hül. Anyunak, ha szeretné, majd citromhéjjal készítem, hogy ne legyen rumos.
Most megyek, mert holnap spagetti lesz, viszont én múzeumi majálisra igyekszem menni, így még ma elkészítem a szószt. Nyám-nyám, csám-csám.
u.i. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, Bogár, a bazsalikom csak elmaradt...

4 megjegyzés:

  1. SZia csak a 3as pont igaz a rum miatt nem szeretem.Bocsi, de nem akarom hogy tévedésbe élj.:-)

    VálaszTörlés
  2. Akkor analizáljuk tovább. Az alkohol vagy a rum íz miatt nem szereted?

    VálaszTörlés
  3. Húúú, anyu, akkor visszaszívom! Rosszul emlékeztem, de egyébként tényleg nagyon jó, csak rumamroma lakik benne.

    VálaszTörlés
  4. Fogalmam sincs, tudod mi a különbség, már a szagát sem bírom, akkor az biztos az aroma. Egyszer bezabáltam 2 szeletet , és olyan beteg lettem , ennek már vagy 35 éve, de azóta sem megy .A maradékkal nincs bajom,és a mignonon is szeretem a rózsaszínt, ezért gondolom hogy az a rum, vagy aroma a ludas.

    VálaszTörlés