2010. október 24., vasárnap

Cupcake újratöltve

Vége... a munkának... most... egy időre... Ennek örömére túrós sütit szerettem volna készíteni, nemzeti ünnepünkön, bevásárlás, így túró nélkül, és még lisztem is alig volt, de mentő ötletem támadt, mert süti nélkül nem lehetett. A cupcake-hez kevés liszt kell, annyi pont volt, de mivel muffin papírom sem volt, így téglaformába töltöttem, és felütöttem hozzá a tesóméktól kapott mézes gesztenyelekvárt.... hmmm... végre.
Szóval a szokásos hozzávalókhoz (125 g liszt-cukor-margarin, 2 tojás, 3 ek. tej, csipet só, tk. vaníliás cukor, tk. sütőpor, mk. szódabikarbóna) adtam 1 ek. kakaóport és mogyorókrémet. Miután kisütöttem félbevágtam a tésztát, oda került a lekvár. Rummal dögösebb lett volna, de azért így is csúszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése