2010. február 13., szombat

marcello

A tegnapi nap pocsék volt, és ez rányomta a bélyegét az estére is. Jól éreztem magam, de jobb lett volna, ha kellemesebb a nap. Azt tanították nekem tegnap: ne legyenek elvárásaim, és akkor nem csalódhatok. Igaz, csak szomorú.
Hagymalevest, Amalfi pizzát és tiramisut ettem. A pizzát akár ki is hagyhattam volna. Nagyon jó volt, de mostanában viszonylag keveset tudok enni egy étkezés alkalmával. Ez nekem sok volt, de ezt Bogár igazán nem bánta: elintézte a pizzámat.
A hagymaleves lilahagymából készült, nem volt turmixolva, se habarva. Egy pirítós úszott a tetején, ami olajban volt pirítva (talán), rajta sajt. Nagyon ízlett. A tiramisu: puha piskóta, de mégsem ázott (fantasztikus, hogy tudják így elkészíteni!?*), könnyű krém, csudafinom karamellás-kakaós öntet... még a tejszínhab is jó volt...

*Válasz: Valószínűleg nem most csinálják először.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése