2011. június 19., vasárnap

Vasárnapi ebéd

Ma kirándulni megyek. Eredetileg a Sas-hegyet akartuk meglátogatni, de az időjárás miatt inkább múzeumba megyünk. Még nem tudom, mi és hol lesz az ebéd, ezért a biztonság kedvéért előkészítem kedvenc csirkémet.
A hőskorban anyukám ketchupos sült csirkecombjait, illetve kenyér adó gazdáim fűszersós roston sült csirkemelleit fogyasztottam. Előbbit a hús alatt sült tepszis krumplival, utóbbit - elkerülhetetlenül - friss sopszka salátával. Mikor a magam ura lettem, a kezdeti fűszertelenség után, amiből Bogár nevelt ki, sok új, számomra addig ismeretlen fűszert ismertem meg. Így fedeztem fel az ázsiai citromfüvet. Aztán a fűszeres zacskó ajánlását követve lett a sült csirke. Sütés előtti napon sóval, az ázsiai citromfűvel és chilivel fűszerezem a húst, aztán másnap megsütöm, de a mutatvány végén kicsi mézet is csorgatok rá. Nagyon jó, ha zöldségek sülnek mellette... főleg egy hűvös, szeles, esős napon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése