2011. június 13., hétfő

Hogy mondják angolul: kérek egy almás pitét?

Szép feladat vár rám, amit önként és kissé felelőtlenül vállaltam magamra néhány hete, ám olyan lelkes közönségem akadt, hogy nem visszakozhatok. Kicsit kiestem a szerepemből, ami talán a bejegyzések gyakoriságán is látszik, ezért félek egy kicsit. Az elmúlt idők termése: BK, online ebédrendelés, anyu főztje, mű torta (bolti piskóta, lekvár, mogyorókrém). Szóval, nem nagyon törtem magamat, és ez utóbbi kétségtelenül mindennek az alja. (Mentségemre szolgáljon, én igyekeztem, csak a sütő tolt ki velem, de ez más lapra tartozik.)
Amire pedig készülök: Jamie Oliver almás pitéje, közvetlenül a final English test előtt... mert a végsőkig kitartók megérdemlik, hogy az utolsó órán, a teszt után egy angol finomsággal kényeztessék magukat.
A receptet viszont elkavartam, ám remélem, ennek felkutatása okozza majd a legnagyobb problémát, és sem az elkészítés, sem a sütő nem fog ki rajtam.

Teendők:
1. receptet felkutatni
2. angol nyelvtant átnézni
3. hozzávalókat beszerezni
4. angol szókészletet memorizálni
5. a pitét elkészíteni
6. tesztet megírni
7. pitét elfogyasztani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése