2011. május 21., szombat

Banános cupcake

Imádom, az olyan egyszerű, megbízható recepteket, amik kis módosítással, kis ezzel meg azzal még az eredetinél is finomabbá, izgalmasabbá tehetők. A Nigella-féle cupcake recept nekem épp ilyen. Imádom! Ez a süti mázzal és cukorkával készül, de én ebben nem vagyok ügyes és profi. Így inkább ízesíteni szoktam, valamivel, gyorsan... ami van otthon.
A banán-csoki kombináció nálam már több alkalommal bizonyított. Szerintem nagyon tuti együtt. És minden hozzá, amire szükségem volt: eredetileg és azon felül. Összekevertem a cupcake-hez valókat, majd kakaóval, fahéjjal ízesítettem. Másfél átlagos méretű banánt aprítottam a tésztába, aztán mikor már a mókás, színes papírban ült a tészta, mindegyik kosárkába tettem egy banán karikákat.


Banános cupcake


125 g liszt
125 g cukor
125 g olvasztott margarin
2 db tojás
2-3 ek. tej
csipet só
1 cs. vanília
1 tk. sütőpor
1 mk. szódabikarbóna

2 ek. kakópor
kevés fahéj
2 banán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése