2011. május 8., vasárnap

Rizs Ottó

A tegnapi villás reggeli után nem adhattam lejjebb. Ma rizottó volt grillen sült cukkinivel és mozzarellával. Gordon biztosan szitkozódva vágta volna vissza a tányért, mert elismerem, voltak hibái, de most csak a miliő hiányzott, hogy a tökéletesség lábnyomába belepróbáljam a talpamat, amiért köszönet Jamie-nek. Az ő rizottó receptjét használtam (angolul, magyarul). Szerencsére minden volt itthon: zellerre gondoltam tegnap, bor is akadt - villányi hárslevelű, amit még Bogárral kezdtünk el :) -, rizs és sajt is. Ez lett a köret. Hozzá még tegnap zsenge cukkinit karikáztam fel, és sózva borsozva hűtőbe tettem. Ma sütés előtt leöntöttem a kis levet, amit engedett, majd olajjal kissé meglocsoltam. Grillserpenyőben sütöttem ki, majd miután ezeket kivettem a mozzarella gombócot is felkarikáztam, és bazsalikommal megolvasztottam. C'est fini!

3 megjegyzés:

  1. Jaj, de ugyes vagy te Bogar! :D Finom lehetett, en meg a sima baked beans+eggs kombinaciot nyomtam....

    VálaszTörlés
  2. Igazi gasztroblogger lettél :) Má csak egy jól csengő név kéne és befutnál :D Bár szerintem így is.

    VálaszTörlés
  3. Mi a baj a névvel?! ;) Aranyos vagy, köszönöm!

    VálaszTörlés