2011. május 4., szerda

Ünnepek


Eltelt a húsvét. Idén kétszer is, több családi körben is. Állandó és jelenlegi kedvencem a sonka tojással és házi kaláccsal. A képen látható csodát csak fontam, a lényegi munkát nem én végeztem. De tanultam képviselő fánkot készíteni, ami nem volt bonyolult, és működött félig, csak a sütő nem volt kegyes hozzánk, bár így is elkapkodtuk a fánkokat... mint a borzas katákat következő hétvégén. Azért ebben ügyesebb voltam, igaz, ezt Bogár reszelte, nem én. És volt hal több alkalommal, rántott hús végtelenítve, túró nagy mennyiségben és különböző formában (katán kívül túrós tészta).

Volt esküvő is igzai lakodalmas menüvel: gazdag húsleves, marhapörkölt, torta, aprósütemények. Húsos tészta is, de azt csak másnap ettük.
Ismét nincs közönségem a főzéshez, még szerencse, hogy anyukám meglátogatott, így lehetett hagymaleves és bolognai. Remélem, jut energia a folytatásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése