2010. január 3., vasárnap

karácsony után

A karácsonyt sikeresen túléltük, szerencsére nem ettük halálra magunkat (bár már közelítettünk efelé). Viszont én kiesetem a főzésből, és most csupa bénaságot produkáltam: fűszerezetlen pirított csirkét, ehetetlen és kukábavaló mártást, fakanál ízű levest kemény galuskával... a pörköltre majd csak holnap derül fény...
Az idei év is nagy gasztronómiai kihívással kezdődik. Tavaly 90 napos diétával kezdtük az évet (év végére ennek nem sok nyoma maradt), idén nem kevesebbre vállalkoztunk, mint hogy eztán egészségesen étkezünk. Igyekszünk leszámolni a sütivel, nasikkal, és úgy általában kevesebbet eszünk. Bogár egyelőre kicsit frusztrált emiatt (néha, úgy látom), és bár nem mondja, de szerintem küzd a mennyiséggel (na nem azért, mert nem bírja megenni), de hősiesen kűzd. És ha ő elhatároz valamit, akkor nagyon elszánt és kitartó tud lenni. Én pedig igyekszem támogatni: szorgosan készítem a szendvicseket és egyéb élvezeti cikkeket, amik, természetesen, illeszkednek az egészséges étrendbe.
Sok gyümölcsöt, zöldséget és gabonafélét kell fogysztani. Sokkal többet, mint amennyit most eszünk. Kalandra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése