2010. január 26., kedd

mirelit

A korábbi lelkesedésem, idő hiányában, kicsit alábbhagyott. Igaz, az idegbaj sem akkora körülöttem (még).
Így a múlt hetet Sanyi főzte végig helyettem, meg az Il Treno és az Oetker. Hétvégén azért összekaptam magam és készítettem bolognait, húslevest és sült halat krumplipürével. A bolognai nagyon jó lett. Hiába, ez a Ramsay tudja, mi a jó. A leves.... nem mennek ezek nekem. Minden volt benne, de valahogy mégsem volt kerek... és a hal is unalmas volt.
Tegnap megint Oetker, ma anyu fasírtja lesz, szóval ideje összekapnom magamat. Terveim szerint szerdán főzeléket készítek.
Ráadásul az a helyzet, olyasmit kellene készítenem, amivel néhány maradék, beszerzett, kivett étel felhasználódik, elfogyasztódik. Így régi kenyér és pita. Majd beszámolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése