2011. július 9., szombat

Let's show!

Nahát, idén még nem ettem lecsót! Bár igaz, nem jellemző rám, de látva a kicsattanó paprikákat és paradicsomokat, orromban íncsiklandó illatát, számban kellemes ízét éreztem. Bakker, az egyik legalapvetőbb, legegyszerűbb étel, és nekem a neten kell böngésznem, hogy is van. Ííííí, ez kínos, de rosszabbat is túléltem már.
Kell hozzá hagyma, paradicsom, paprika, és tojás, mi tojással szeretjük, nyamm. De hogy is kell az edénybe dobálni? Na a sorrend is valahogy így, meg majd lesz benne csípő is valamivel. Bár nem egyszerű, ne legyen túl száraz, ne legyen túl sok leve, és a tojás se legyen szárazra sütve. Komoly tudomány ez. Várom a tanácsokat, praktikákat! Én pedig küldöm a beszámolót. Úúúúú, éhes vagyok. Lássuk!

utána
A tojást némiképp alul marasztottam a tojás-zöldség illő egyensúlyában, bár ez könnyen orvosolható probléma. Ez a próbálkozás fényévekkel a legutóbbi fölött lett teljesítve. Jó étel ez a lecsó, megtartom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése