2010. július 18., vasárnap

Hideg

Végre lehült egy kicsit a levegő, így ismét teljes jogú tagként térhetek vissza a konyhába. Ám mivel jövő péntekre, amikor előreláthatólag ismét nagyon meleg lesz, sütemény szükségeltetik, maradok egy sütést nem igénylő édességnél.
Múlt héten, a Balatonról hazaesve már volt egy fordulóm ezzel a süteménnyel, hogy másnap barátaink asztalára tehessem. Nem találtam meg a receptet, ami alapján korábban, először készítettem, de feltaláltam magam. Az interneten számos receptje olvasható, amiből kiválasztottam egy szimpatikusat, amit kedvere alakítottam. Egy zacskó omlós kekszben elmorzsoltam 1/2 kocka margarint, majd kakaóporral, vaníliás cukorral, barack lekvárral (rumaroma helyett, de egymás mellett is elférnek) ízesítettem. A masszába mazsolát, ostyát, fagyott, bogyós gyümölcsöt tettem, de bármivel feltölthető (dió, puffasztott rizs, zselécukor, müzli, gabona pehely...). Kókuszba forgatva, fóliába téve fagyasztóba tettem, hogy bírja a másnapi utazást, és hideg legyen.
Megyek is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése