2011. március 26., szombat

Banános almaleves

Megmaradt jonatán alma cikkek és banán karikák felhasználása céljából két ötletem volt: banános süti, almával kiegészítve, illetve gyümölcs leves. Utóbbi győzött, mert lustaság lett úrrá rajtam, és az előbbihez boltbamenést kellett volna foganatosítani. Rém egyszerű, kevés hozzávalóval, de margarin egyáltalán nincs és nem is volt itthon. Így a leves mellett döntöttem. Egyébként is kevés leves volt a héten, gyümölcs levest pedig nagyon rég ettem.
Alma- és banán darabokat vízben, cukorral, citrom levével és fahéjjal megfőztem. Mikor megpuhultak tejfölt adtam hozzá, és botturmixszal összetörtem, majd tovább forraltam szegfűszeggel. Ekkor még tovább fűszerezhető, ha szükséges, ami mindenképp: frissen reszelt citromhéj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése